Podstawą stwierdzenia nieważności § 3 ust. 6 we fragmencie PESEL oraz § 10 załącznika nr 2 do Uchwały w całości jest Rozstrzygnięcie nadzorcze Wojewody Dolnośląskiego Nr NK-N.4131.67.6.2013.MS1 z dnia 2 grudnia 2013 roku.
 Załącznik nr 2 do uchwały 
 Nr XLII/301/2013 z dnia 29.10.2013 r.
Zasady przyznawania tytułu
 "Honorowy Obywatel Miasta Lubania"
§ 1
Tytuł "Honorowy Obywatel Miasta Lubania" jest najwyższym wyrazem uznania 
 dla osób fizycznych, które w sposób wybitny przyczyniły się do rozwoju miasta lub rozsławiły jego imię.
 § 2
Honorowe obywatelstwo może być nadawane obywatelom polskim i cudzoziemcom.
§ 3
Z wnioskiem o nadanie tytułu mogą wystąpić:
 1) komisje stałe Rady Miasta Lubań,
 2) minimum sześciu radnych Rady Miasta Lubań,
 3) Burmistrz Miasta Lubań,
 4) minimum 50 mieszkańców miasta posiadających prawo wyborcze,
 5) organizacje społeczne, polityczne i wyznaniowe funkcjonujące w Lubaniu, których wniosek 
 powinien zawierać uchwałę ich organu statutowego,
 6) do wniosku mieszkańców miasta należy dołączyć listę zawierającą imię i nazwisko, adres 
 zamieszkania, PESEL i podpis,
 Rozstrzygnięcie nadzorcze Wojewody Dolnośląskiego Nr NK-N.4131.67.6.2013.MS1 z dnia
 2 grudnia 2013 roku.
 7) wniosek organizacji społecznych, politycznych i wyznaniowych powinien zawierać uchwałę 
 organu statutowego.
 § 4
1. Wniosek o nadanie tytułu, którego wzór stanowi załącznik nr 1, powinien zawierać :
 1) dane osobowe kandydata,
 2) charakterystykę kandydata,
 3) określenie zasług uzasadniających nadanie tytułu,
 4) listę osób popierających – w przypadku dokonania zgłoszenia przez grupę mieszkańców 
 miasta, której wzór stanowi załącznik nr 2,
 5) w przypadku zgłoszenia kandydata przez grupę mieszkańców miasta, formularz 
 zgłoszeniowy w ich imieniu musi zostać podpisany przez pierwszą osobę umieszczoną na 
 liście osób popierających – jako reprezentanta w/w grupy,
 6) pisemną zgodę kandydata oraz jego oświadczenie dotyczące niekaralności.
 2. Wnioski o nadanie tytułu składa się Przewodniczącemu Rady Miasta Lubań, który wspólnie 
 z zastępcami sprawdza je pod względem kompletności.
 3. Wnioski spełniające wymogi formalne przedkłada się komisjom stałym Rady Miasta Lubań 
 do zaopiniowania.
 4. Zaopiniowane wnioski Przewodniczący przedstawia Radzie Miasta Lubań w celu podjęcia 
 uchwały.
 5. Uchwały o nadaniu tytułu „ Honorowego Obywatela Miasta Lubania” podejmowane są w 
 głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów.
§ 5
Osoba, której nadano tytuł „ Honorowego Obywatela Miasta Lubania otrzymuje :
 1) ozdobny list gratulacyjny,
 2) legitymację.
 § 6
1. Nadanie tytułu "Honorowego Obywatela Miasta Lubania” odbywa się w okolicznościach 
 zapewniających uroczysty charakter aktu wręczenia.
 2. Do wręczenia tytułu „ Honorowego Obywatela Miasta Lubania” upoważnieni są 
 Przewodniczący Rady Miasta Lubań wraz z Burmistrzem Miasta Lubań.
 § 7
Osoba wyróżniona ma prawo używania tytułu "Honorowy Obywatel Miasta Lubania".
§ 8
1. Honorowe Obywatelstwo może być nadane tej samej osobie tylko jeden raz.
 2. Pozbawienie tytułu "Honorowy Obywatel Miasta Lubania" następuje w tym samym trybie 
 jak nadanie.
 § 9
Tytuł "Honorowy Obywatel Miasta Lubania” może być nadany pośmiertnie.
§ 10
Ewidencja osób wyróżnionych tytułem „ Honorowego Obywatela Miasta Lubania” prowadzone jest w biurze Rady Miasta Lubań.
 Rozstrzygnięcie nadzorcze Wojewody Dolnośląskiego Nr NK-N.4131.67.6.2013.MS1 z dnia
 2 grudnia 2013 roku.
 § 11
 Koszty związane z ustanowieniem oraz nadaniem tytułu „Honorowego Obywatela Miasta Lubania” pokrywane są z budżetu miasta Lubań.
 Przewodniczący Rady
 Marian Kwolik