DYREKTOR ŁUŻYCKIEGO CENTRUM ROZWOJU
 Jarosław Bardowski  
 tel. 781 456 135
jaroslaw.bardowski@lcr.net.pl
Dyrektor zarządza majątkiem i planuje pracę Centrum, w szczególności do zakresu jego działania i kompetencji należy: 
 a) odpowiedzialność materialna za składniki majątkowe Centrum i ich zabezpieczenie.
 b) odpowiedzialność za sprawy organizacyjne i gospodarkę finansową Centrum 
 c) kierowanie bieżącymi sprawami Centrum i reprezentowanie go na zewnątrz 
 d) pełnienie funkcji i obowiązków pracodawcy w stosunku do pracowników Centrum
 e) sporządzanie i wykonywanie planu finansowego Centrum
 f) gospodarowanie mieniem Centrum
 Dyrektor ustala w drodze zarządzenia wysokość opłat za usługi świadczone odpłatnie oraz cenę lub narzut za artykuły sprzedawane w Centrum po wcześniejszej akceptacji przez Burmistrza Miasta.
 W przypadku nieobecności Dyrektora jego obowiązki wykonuje pracownik kierujący pracą zespołu zarządzania nieruchomościami i obsługi technicznej, a w przypadku jego nieobecności pracownik wyznaczony przez Dyrektora.
W kierowaniu pracą Centrum Dyrektorowi pomagają pracownicy wyznaczeni do kierowania pracą zespołów:
 - zespołu zarządzania nieruchomościami i obsługi technicznej
 - zespołu informacji, promocji i szkoleń.
KSIĘGOWOŚĆ
Główna Księgowa ŁCR
Ewa Rybak
ZESPÓŁ ds. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI i OBSŁUGI TECHNICZNEJ
Irena Chmielewska
 Lech Żmuda
Do zadań zespołu zarządzania nieruchomościami i obsługi technicznej należy:
 1. Administrowanie nieruchomościami, w tym w szczególności:
 a) wynajem, dzierżawa pomieszczeń
 b) ustalanie opłat, czynszów za korzystanie z nieruchomości
 c) eksploatacja nieruchomości, pomieszczeń, powierzchni w tym wynajmowanie sal konferencyjnych i innych powierzchni przeznaczonych do najmu
 d) obsługa spotkań, konferencji, szkoleń, organizowanych przez Centrum i na zlecenie,
 e) gospodarka nieruchomościami, lokalami i pomieszczeniami, dekoracje, flagowanie i estetyka,
 f) utrzymanie w należytej czystości budynków powierzonych Centrum a w szczególności: sal konferencyjnych, ciągów komunikacyjnych, toalet, biur, pomieszczeń gospodarczych,
 g) usuwanie skutków jesieni, zimy oraz bieżąca pielęgnacja zieleni przed budynkami należącymi do Centrum,
 h) przygotowywanie sal konferencyjnych, sal narad i pasażu na spotkania, konferencje, szkolenia, wystawy, itp.
 i) bieżąca naprawa i konserwacja urządzeń, pomieszczeń, sprzętu należącego do Centrum, 
 2. Sprawowanie kontroli nad bezpieczeństwem budynków i prowadzenie zadań wynikających z przepisów przeciwpożarowych i prawa budowlanego, 
 3. Dostarczanie korespondencji (dokumentów), kolportaż materiałów promocyjnych dot. działalności Centrum mieszkańcom i instytucjom na terenie Miasta Lubań
 4. Dozorowanie i obsługa systemów alarmowych napadowych przeciwpożarowych oraz dźwigu towarowo - osobowego,
 5. Dokonywanie zakupów na potrzeby Centrum, 
 6. Oprowadzanie po Lubaniu i zabytkach Lubania zorganizowanych grup oraz osób indywidualnych.
ZESPÓŁ ds. PROMOCJI, INFORMACJI i SZKOLEŃ
promocja@luban.pl
Klaudia Jakubiec
tel. 782 953 014
klaudia.jakubiec@lcr.net.pl
 Emilia Łamasz
tel. 500 406 605
 it@luban.pl 
Bronisław Segedyn
 tel. 783 860 655
bronislaw.segedyn@lcr.net.pl